סופ״ש תרגול עם הסנגהה

יום חמישי ה28.3 עד יום שבת ה30.3

ימי תרגול הם בעיקר בשתיקה ביחד עם קהילת המתרגלים של משיב נפש ומתרגלים נוספים. זוהי הזדמנות ייחודית להעמיק ולפתח את התרגול האישי בתמיכה של סנגהה.

הריטריט ינוע בין תרגול פורמלי משותף לזמנים בהם אפשר פשוט להיות, נוכל לנוח ולהזכר שוב בפשטות של קיום נעים בעולם הזה.
יהיו פעילויות של תנועה מודעת בבקרים, לימוד ומדיטציות במהלך היום במקביל לתזונה טבעונית אורגנית, הטבע היפה של כליל והזדמנות להתבונן במעברים בין שתיקה ודיבור.

יש אפשרות ללינה בביקתת עץ למספר א.נשים מוגבל ואופציה להקים אוהל אישי שלך בחורשת אורנים יפה שצמודה לבית

הסופ"ש מיועד למתרגלים.ות אשר השתתפו לפחות בקורס אחד באורך של סוף שבוע או יותר בשתיקה מלאה. במידה ואין לך ניסיון שכזה אך ברצונך להשתתף בקורס, ניתן ליצור עמנו קשר לבירור האם וכיצד ההשתתפות יכולה להתאפשר.

זמן הגעה הוא ביום חמישי ה 28.3 בין השעות 16:00 ל17:00.

יציאה מהריטריט ביום שבת 30.3 בשעה 17:30 .

אנו מבקשים.ות הבנה ומתוך כבוד לתרגול לא תהיה אפשרות להגעה יותר מאוחרת או יציאה יותר מוקדמת.

להרשמה לימי תרגול


חברים.ות ממליצים.ות
למשיב נפש בכליל הגעתי בפעם הראשונה בדצמבר לפני שנה. מהרגע הראשון חוויתי חוויה של בית, קרקע – הטבע, האנשים הטובים, ההרגשה של הקהילה, האוכל הטעים. המקום היה אידיאלי בשבילי ללימוד על בודהיזם ומדיטציה, דרך השיחות המרתקות, ההרצאות, והספריה העשירה. ושגרת המדיטציות והשקט עזרו לי להעמיק ולראות דברים יפים בפנים. מאז כבר הייתי 4 פעמים, וכל פעם נהנה מחדש! מחכה לפעם הבאה.
.ניר איתן

הגעתי למשיב נפש לריטריט אישי די במקרה, חיפשתי מקום שבו אוכל להעמיק את תרגול המדיטציה והיה לי סופ"ש פנוי. כבר כשהגעתי הייתה לי תחושה שהמקום הולך להיות משמעותי עבורי, עברו מאז שנתיים שבמהלכן מצאתי את עצמי חוזרת לריטריטים אישיים וקבוצתיים בכל הזדמנות ואני מרגישה שהמקום הפך בשבילי כבר לבית שני. אני מודה על כך שיש לי תמיד את האופציה להגיע לכמה ימים ולתרגל בסביבה כל כך תומכת ונעימה. החיבור לטבע ביחד עם האוכל המזין והתמיכה של חברי הסנגהה יוצרים מרחב שבו ניתן להגיע לעומקים חדשים בתרגול ולהתבוננות משמעותית פנימה. גל מימון